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No 1 (2020): Proceedings of the 4th International Conference on Innovation and Entrepreneurship in Marketing & Consumer Behaviour, November 12-13, 2020
Conference Theme: Projecting the Future, the Future Is Now!
Published:
2021-03-19
Full Issue
PDF
Articles
Entrepreneurial Marketing: the practices of Portuguese tourism startups
João Almeida, Ana Dias Daniel
1-9
PDF
Emoção-Atenção: respostas neuronais EPN em estímulos de consumo alimentar: um estudo ERP
Hugo de Almeida, Sónia Brito-Costa, Irina Adriana Saur Amaral
10-18
PDF (Português (Portugal))
Consequências do envolvimento com o Facebook das marcas
Cristela Maia Bairrada, Carmina S. Nunes, Filipe Coelho, Leonardo Vieira
19-28
PDF (Português (Portugal))
Um estudo exploratório sobre a adoção de social media marketing por empresas B2B
Belém Barbosa, Cláudia Amaral Santos, Sandra Filipe
29-37
PDF (Português (Portugal))
Iniciativas de empreendedorismo após a entrada na reforma: empreender para não morrer!
Belém Barbosa, Fernando Costa, Cláudia Amaral Santos, Sandra Filipe
38-45
PDF (Português (Portugal))
Marketing experiencial no turismo: lealdade e fidelização dos clientes
Teresa Dieguez
46-53
PDF (Português (Portugal))
Tecnologia de Mouse Tracking e E-Commerce: uma revisão de literatura
José Vaz Duarte, Ana Estima, Anabela Rocha
54-63
PDF (Português (Portugal))
Auditar para fidelizar: diagnóstico à estratégia de gestão de relacionamento com clientes na aglux®
Isabel Figueiredo, Susana Marques
64-85
PDF (Português (Portugal))
Retail service quality as a determinant of brand experience and consumer loyalty: a study applied to fashion retail
Nuno Fortes, Inês Resende, Pedro Espírito Santo, Patrícia Cardoso
86-96
PDF (Português (Portugal))
Estratégia e competitividade no setor da construção civil: um estudo aplicado ao norte de Portugal
José Gomes, Teresa Dieguez, Bruno Sousa
97-110
PDF (Português (Portugal))
The urban sensescapes perception: the case study of Porto, Portugal
I. Imamović, A. J. A. Azevedo, B. M. B. Sousa
111-119
PDF
Real-Time Marketing: uma nova estratégia de marketing: um estudo comparativo da marca Control Portugal
Inês Lages, Ana Estima
120-126
PDF (Português (Portugal))
Peculiaridades do health care marketing: uma abordagem teórica focada no marketing interno e na gestão das pessoas
Alexandra Catarino Mendes, Susana Marques
127-135
PDF (Português (Portugal))
Lisbon brand image perception: the perspective of tourists
Sandra Miranda, Dúnia Dias
136-144
PDF
As motivações para a compra online de produtos de beleza e vestuário: uma abordagem às gerações X, Y e Z
Nicolau Monteiro, Ana Pinto de Lima
145-160
PDF (Português (Portugal))
Issues the current situation of the science and technology sector in Mongolia
B. Narangerel, D. Byambasuren
161-167
PDF
Ethical relationship marketing is needed
Carmina S. Nunes, Cristela Maia Bairrada
168-176
PDF
Relationship Marketing: back to the future
Paulo Parracho
177-183
PDF
Da gestão do design ao Chief Design Officer - para uma narrativa histórica dos anos 50 até à atualidade
Gisela Pinheiro, Teresa Franqueira
184-196
PDF (Português (Portugal))
Internacionalização de PME: o papel da diversidade, da distância e da inteligência cultural
Marina Rocha, Susana Marques
197-214
PDF (Português (Portugal))
Motivations' consequences to watch TV ads
Pedro Espírito Santo, Cláudia Andrade Santos, Patricia Azinheira Cardoso, Nuno Fortes
215-224
PDF (Português (Portugal))
Consequences of citizens' quality of life in word of mouth of cities: the mediating effect of destination image
Sara Santos
225-234
PDF
To “like” or “not to like”: the relation among Facebook, brand attachment and loyalty in Higher Education Institutions
Sara Santos, Carlos Brito, Ana Margarida Barreto
235-243
PDF
Language
English
Português (Portugal)
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