Ir para Conteúdo Principal
Ir para o menu principal
Ir para o rodapé do website
Início
Números anteriores
Notícias
Sobre
Sobre a Revista
Submissões
Equipa Editorial
Declaração de Privacidade
Contacto
Pesquisar
Pesquisar
Registo
Acesso
Principal
/
Arquivos
/
vol. 2 n.º 1 (2018)
Publicado:
2019-04-17
Editorial
Editorial
1-2
PDF
Artigos
The polarity "cooperative vs collaborative" as a conceptual tool to observe young children's creative interactions in group music making
3-18
PDF (English)
Challenging Creativity: Inclusive Composition
19-33
PDF (English)
György Kurtág's Játékok: a tool to learn the piano
34-48
PDF (English)
Tales of a Talking Piano: performing for childlike adults or adultlike children
49-62
PDF (English)
Interviews
The Fukushima project for child composers: an interview with Dai Fujikura at Muschildren’17
63-71
PDF
Documento completo
1-71
PDF
Online Submissions
Editorial board
Scientific and Artistic committee
Contact
Idioma
English
Português (Portugal)
Informações
Para Leitores
Para Autores
Para Bibliotecários