Ir para Conteúdo Principal Ir para o menu principal Ir para o rodapé do website
Banner da revista ÍMPAR
  • Início
  • Números anteriores
  • Notícias
  • Sobre
    • Sobre a Revista
    • Submissões
    • Equipa Editorial
    • Declaração de Privacidade
    • Contacto
Pesquisar
  • Registo
  • Acesso
  1. Principal /
  2. Arquivos /
  3. vol. 2 n.º 1 (2018)

Publicado: 2019-04-17

Editorial

  • Editorial
    1-2
    • PDF

Artigos

  • The polarity "cooperative vs collaborative" as a conceptual tool to observe young children's creative interactions in group music making
    3-18
    • PDF (English)
  • Challenging Creativity: Inclusive Composition
    19-33
    • PDF (English)
  • György Kurtág's Játékok: a tool to learn the piano
    34-48
    • PDF (English)
  • Tales of a Talking Piano: performing for childlike adults or adultlike children
    49-62
    • PDF (English)

Interviews

  • The Fukushima project for child composers: an interview with Dai Fujikura at Muschildren’17
    63-71
    • PDF
  • Documento completo
    1-71
    • PDF

Online Submissions 

Editorial board

Scientific and Artistic committee

Contact

Idioma
  • English
  • Português (Portugal)
Informações
  • Para Leitores
  • Para Autores
  • Para Bibliotecários
Universidade de Aveiro RCAAP OpenAIRE Helpdesk
Universidade de Aveiro Copyright © 2019
Sobre este Sistema de Publicação